Vacatures

Stichting Ideële Advisering is een vrijwilligersorganisatie die maatschappelijke en ideële organisaties op verschillende deelgebieden adviseert namelijk Beleid en Bestuur, Personeel en Organisatie, Marketing en Communicatie, Financiën en Fondsenwerving. De Stichting voert dit advieswerk uit tegen een geringe kostenvergoeding en is actief in Midden Nederland. Stidad zoekt ter aanvulling van het team een

Adviseur met ervaring op het gebied van Marketingcommunicatie en Bestuur en Beleid

De adviseur zal worden ingezet op diverse vraagstukken bij onze klanten. Wij denken hierbij aan het begeleiden en professionaliseren van een bestuur, het ontwikkelen van beleid bij stichtingen en verenigingen, het analyseren en adviseren over marketing- en communicatievraagstukken. Daarnaast wordt gevraagd om mee te denken aan de verdere ontwikkeling van de eigen STIDAD-organisatie.

Wij zoeken een kandidaat die:

• Een professionele achtergrond heeft op marketing en/of communicatie gebied;
  • ervaring heeft met bestuurszaken;
  • als vrijwilliger actief wil zijn op zijn/haar vakgebied;
  • beschikt over een luisterend en probleem analytisch vermogen; klantgerichtheid en kunnen samenwerken;
  • integriteit hoog in het vaandel heeft staan en kunnen netwerken;
  • ongeveer 4 – 8 uur per week beschikbaar is voor adviesactiviteiten.

Stichting Ideële Advisering biedt:

• Een stimulerende omgeving waarin ruimte is voor initiatieven, vakbekwaam bezig kunnen zijn en collegialiteit.
  • Een adviseursovereenkomst met een volledig pakket aan collectieve verzekeringen (o.a. ongevallen en WA).
  • Kleine onkostenvergoeding voor reis- en materiaalkosten.

Voor nadere informatie kunt u zich richten tot Jan Koster, secretaris van de Stichting tel.: 030 6350546 of 06 54700963

Geïnteresseerden kunnen hun motivatie met CV voor sturen aan: info@stidad.nl t.a.v. Jan Koster, secretaris