Vijfjarig lustrum STIDAD

Persbericht 5 maart 2015: Eerste lustrum STIDAD met trendwatcher en trendvertaler Peter Heshof.

Op donderdag 5 maart 2015 stond de Stichting Ideële Advisering in Houten (STIDAD) stil bij het eerste lustrum. Dat gebeurde in de vorm van een kort seminar met trendwatcher Peter Heshof.

Peter Heshof verricht als trendwatcher en trendvertaler sinds 2003 onderzoek naar de veranderende tijdgeest. Zijn expertise ligt in de glasheldere duiding van de tijdgeest trends en de vertaling naar klanten, markten en merken. Het goede nieuws is: de tijdgeest wordt socialer en staat open voor non profit organisaties of voor organisaties met een ideaal. De vragen die hij zal beantwoorden zijn onder andere: ‘hoe ziet de nieuwe tijdgeest eruit en welke trends worden dominanter?’ en ‘wat betekenen de nieuwe tijdgeest en trends voor non profit organisaties?’

STIDAD is opgericht in 2010 met als doel het aanbieden van professionele advisering aan maatschappelijke en ideële organisaties op de vakgebieden bedrijfskunde en personeel & organisatie. Later is dat uitgebreid met financiën & fondswerving en marketing & communicatie.

Trendwatcher en strateeg Peter Heshof is oprichter van trend & marketingburo to Bloom in Utrecht. Over het werk van Peter Heshof leest u meer op zijn website.