Vrijwilligerscentrale Zeist organiseert Vrijwilligersmarkt 2015

Vrijwilligerswerk iets voor jou?

Op zaterdag 26 september 2015 organiseert de Vrijwilligerscentrale Zeist weer de Vrijwilligersmarkt. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor vrijwilligerswerk? Of wil je vrijblijvend kennis maken met verschillende maatschappelijke organisaties en projecten? Kom dan een kijkje nemen.

350 vacatures

Op de Vrijwilligersmarkt zijn bijna vijfentwintig organisaties aanwezig. Waar staan zij voor en wat zou je er als vrijwilliger kunnen doen? Zij gaan graag met je in gesprek. Wil je liever zelf eens kijken tussen de 350 vacatures op de vacaturebank van de Vrijwilligerscentrale? Blader dan rustig in de mappen of vraag advies aan een van de medewerkers.

Maak jij het verschil?

De vraag naar vrijwilligers wordt steeds groter. Als vrijwilliger kun je echt het verschil maken! Een uurtje per week is soms al genoeg. Het is een kans om eens iets heel anders te doen of je talenten te ontwikkelen. Je kiest zelf wat je aanspreekt: Ga je liever buiten aan de slag of binnen? Werk je mee aan een project of zoek je de regelmaat van een vast dagdeel per week? Op de Vrijwilligersmarkt kun je ontdekken wat bij jou past.

Waar en wanneer?

De Vrijwilligersmarkt is ook dit jaar weer in de publiekshal van het gemeentehuis in Zeist, Het Rond 1 in Zeist. Je bent op zaterdag 26 september van harte welkom tussen 12.00 – 15.30 uur. De toegang is gratis.

Meer informatie

Wil je meer weten? Neem dan contact op met de Vrijwilligerscentrale Zeist (onderdeel van Stichting MeanderOmnium). Bel naar 030 2677786 of kijk op www.vrijwilligerscentralezeist.nl. Volg ons op twitter: vwcentralezeist.